قالیباف: یک دستگاه اتوبوس هم نداده‌اند
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

شهردار تهران با تأکید بر این موضوع که در توسعه حمل و نقل عمومی، شهرداری تهران واقعاً تنهاست، گفت: ۳ سال متوالی است که یک دستگاه اتوبوس نداده‌اند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این پرسش که اعلام کرده بودید در صورت همکاری ارگان‌های ذی ربط در موضوع آلودگی هوا طی یک برنامه ۴ ساله مشکل آلودگی هوای تهران برطرف می شود، گفت: طبیعتاً این اتفاق نیفتاد. اما در حوزره شهرداری تهران کارهای مانند توسعه فضای سبز، کنترل منطقه طرح ترافیک، کم کردن تردد خودروها در محدوده بازار و مرکز شهر صورت گرفته است.

وی به تقاطع‌های شهر تهران اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ تقاطع تهران را یا زیر گذر کرده‌ایم یا رو گذر و با این کار میزان ترافیک و آلودگی هوا را کاهش داده‌ایم.

شهردار تهران در ادامه گفت: با تمامی اقدامات انجام شده روزانه ۹۰۰ تا هزار خودرو به شهر اضافه می شود و همین امر باعث افزایش ترافیک و آلودگی هوا می شود.

قالیباف با تأکید بر این موضوع که در توسعه حمل و نقل عمومی واقعا شهرداری تهران تنهاست، گفت: ۳ سال متوالی است که یک دستگاه اتوبوس نداده‌اند البته نمی‌خواهم وارد مباحث اینگونه شوم.

وی به اقدامات شهرداری تهران در ماه مهر اشاره کرد و گفت: با ورود واگن‌های جدید به مترو ظرفیت را افزایش داده‌ایم تا شهروندان به راحتی بتوانند تردد کنند.

شهردار تهران افزود: توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو در کاهش ترافیک تأثیرگذار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب